Wednesday, January 12, 2011

Depressed .


i've been depressed for the last three days . entah tak tau kenapa Hanim Hafifi binti Shaharuddin rasa macam there's no one to depend on . Firstly , to good people, please don't fall for my outside appearance . I'm not as kind as i appear too be . Memang nampak macam baik , tapi hakikat nya x la terlalu macam tu . Hanim ni dia banyak sides . Bila tiba time gila dia tu, tengaok la perangai setan dia macam mana . Tapi Alhamdulillah perangia dia ni tak de la terlalu setan sangat . n_n

Sometimes i ask myself, bila la aku ni nak stop feeling freakishly depress about small things . Seriously sometimes i feel so abandoned and nobody gets me . Lagi la bila da duduk melaka ni, aku terasa teramat sangat lonely ! Izan is a good friend tapi we're not always together sebab kami lain lain class . Lagi la in class i feel as if no one gets it . Penat tau sorang sorang dalam class . Rasa macam nk pecah kepala macam orang gila ! hmm. When is it going to end ? Allah sahaja yang maha mengetahui .

Next week , cuti Chinese new year . Tak sabar nyaaa ! I can do anything i want at home and i won't feel lonely ever there . To tell the truth, i rinduuuuu sesangat dekat my family ! Allah only knows how much i miss them . I can't tell them everything sebab nanti guarantee they'll worry . hmm . teramat sangat lonely dekat sini . Sediiiih ! Macam mna saya nak elak kan perasaan nii ?

Sambung crita atas tadi sebelum saya melalut . Chinese new year ni ada family day. Tapi sadly, some of the cousins can't make it . alaaaaa ! kenapa macam ni ? nak happy happy time tu sebab dekat sini da depress sikit . Anyway tak pe lah .... Saya redha je dengan ketentuan Allah . Maybe if Dia nak saya keseorangan buat masa sekarang ni , saya terima je apa yg Dia beri kepada saya .

Hmmm . Lama agaknya tak update blog sampai saya melalut tah hapa hapa ni ha . Takpe la , nak buat macam mna kan . Now I want to go to mandi , and then merendek di dalam bilik saya keseorangan kerana roommates saya ada class dan saya pula ponteng kokurikulum . n_n

xoxo

p/s ; Saya sayang anda semuua ! Tapi saya teramat sangat rindu besties sayaaaaaaaaaaaaa ! Di mana anda semua bila saya sedih macam ni ??? T.T

No comments:

Post a Comment