Tuesday, February 1, 2011

sumpah sexxxay !

ya Allah kenapa la kau bagi aku minat orang sexy sexy ni ! susah hidup akkuuu !

Big Bang's GD & TOP adalah the most sexiest men ALIVE !

tak percaya ? cuba tengok video clip baru diorang 'Baby Goodnight' ! Guaranteed caiiiiiir habis ! hiiiiiiish . Jealous aku dekat minah dua ekor dalam mv tuu ! really really wish it was me ! n_n
anywy i don't freakin care ! i'm changing my blogs' song to that song ! I CAN'T HELP IT !
they are too freakin HOT for me !


GD stop smiling at that girl honey . She's not worth it .
and TOP baby your eyes melt me !


Pleassse excuse my fandom tapi ini adalah salah satu part penting dalam hidup saya . Without music i'm dead . DEAD i tell ya ! So sesiapa yang nak jadi boyfriend saya and nak tahu apa characteristics that i want, amik la GD & TOP sebagai panduan ! kiaaaaaaaaaaaaaaa~~!
amat amat lah bertuah aku kalau dapat boyfie yang macam ini !

Ya Allah ya tuhan ku ! Bila nak kasi I boyfie ni ? I nak yang macam GD & TOP keyh ?
hihihi . n_n

sexy people !


p/s ; siapa yang tertarik nak tengok music video 'Baby Goodnight', sila rujuk ke bahagian sebelah kiri blog saya . Jika anda ada dengar lagu romantik yang berkumandang, haaa itu la lagunya ! Kalau nak tengok MV tu lagi besar, klik ja icon youtube yang dalam MV tu keyh ! Enjoy!

love ; anym

No comments:

Post a Comment